Rize Pazar Canlı Mobese Kameraları İzle

Pazar İlçemiz İle İlgili Olarak internet üzerinden yayın yapan mobese kameraları bulunmaktadır. Aşağıdaki Kameralar İle Pazar İlçemizi İnternet Üzerinden Canlı Olarak İzleyebilirsiniz. İnternet Bağlantı Hatalarından Dolayı Götüntüler bazen verilememektedir. Kameraları izleyebilmeniz için bilgisayarınızda Windows Media Player’in Kurulu olması gerekmektedir.

Pazar Hükümet Meydanı Canlı Kamera

Pazar Çarşıbaşı Mevkii Canlı Kamera

Pazar Atatürk Caddesi Canlı Kamera

Pazar Canlı Kamera Uydu Görüntüsü




“Rize Pazar Canlı Mobese Kameraları İzle” için 33 cevap               

  1. pazarı özledikkkkkkkk

  2. kameralar çalısmıyo

  3. kameralar nıye çalışmıyo?

  4. yaptıklarınıza ve yapacaklarınıza teşekür ederim ,farklışehirdenim Atatürk caddesi dar görüşte. çarşı ve hükümet meydanı mesefe oranı yüksek …degerlendirmenizi umarım…..

  5. istanbul dan ali: kameralar daha yakın ve etrafı göstermelidir.

  6. ssssssseeeeeeeennnii özledikk…

  7. ula habu kameralara ne oliiiii çalişmayiiiiiii

  8. şu hukumet meydanın mobesesını çaliştirin artik

  9. çalıştırın şunu artık

  10. ben rize den ayşe pazar çok sheqer bir kent

  11. HİZMETİNİZDEN ÖTÜRÜ ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. MEMLEKETİMİZ MEMLEKETLERİN İÇİNDE EN GÜZELİ. AİLECE ÇOK ÖZLEDİK. ORDA OLANLAR , ORAYI YAŞAYANLAR KIYMETİNİ BİLİN. İYİ GÜNLER

  12. artık çalıştırınn yaa kameralarıı :(((

  13. özledik

  14. ha orayıda çok özledumda

  15. SUPER BİR SEY EDENLERE TEŞEKKUR EDERİM

  16. minik şirin,kendini hiç mi hiç geliştiremeyen ilçem

  17. seviyorumda burayı özledum da

  18. hangımız sevmıyoruz ki memleketımızı orda orda yaşamak başka

  19. CENNET MEMLEKETİM ÖZLEDIM KOKUSUNU HAVASINI

  20. hasret kaldım guzelım rızeme

  21. boyle mobeselere elalem kuruyor bozulmuyor bızımkıler kurunca çalışmıyor ayıp valla ayıp…;-)

  22. yorum yapsak faydası nedir açılmayan kamera dikkate alın artık saygılarımla.

  23. Yaz gelsede kavuşsak

  24. slm kameralar göstermiyo bari memleketi burdan görelm pazarı özledik

  25. herşey çok güzel kameralar çoğaltılsa ve çalıştırılsa sanırım daha da güzel olacak umarım bu önerimi ve isteğimi ilgili kişiler dikkate alır ve değerlendirirler ve biz gurbetçilerde bir nebze olsun memleket hasreti gidermiş oluruz…

  26. pazarı özledik böyle kameralardan olmuyo ama baska care yok kameralardan atatürk caddesi çalısmıyor…saygılarımla

  27. meydan parkını kenardan görüyoruz.cami tarafını görmek istiyoruz,mümkünmü.şimdiden teşekkürler.

  28. ben bu mobeselerin güzel pazarımızın hertarafında olmasını istiyorum başkanımızdan

  29. mobese kameraları tam teşekkürlü çalışmıyor memleketimizi pazarımızı doğru düzgün izleyemiyoruz pazar belediyesinin bu konuyla ilgilenmesini istiyoruz.

  30. 1 kamera gözükmüyo ve kız kule cadesi kamerası gözükmüyo aslıda var koymamışsınız pazar 53 de var ama orda bazen gösderyio bazaen gösdermiyo

  31. hayat var rizede ordaidim geldiğime bin pişman oldum şimdiden özledim seneyiiple çekiyorum

  32. ilgilenin şu kameralarla bırazda gurbettekileri düşünün lütfen

  33. memleket gıbısı varmıya kurban olayım tasuna topraguna

Lütfen Sizde Konu Hakkında Yorum Yazın