Yoğunlaşma Nedir Kısaca Vikipedi Anlamı Hakkında Bilgi

Yoğunlaşma

Sponsorlu Bağlantılar


Bir gaz ya da buharın soğutulduğu ya da sıkıştırıldığı zaman sıvı ya da katı hâle dönüşmesi. Yoğunlaşma buharlaşmanın tersidir. Yoğunlaşma evlerde birçok soruna yol açar. Pencerelerin iç yüzeyinde yoğunlaşma sonucunda açığa çıkıp biriken su ahşap çerçevelerin çürümesine, sıvaların bozulmasına ve sağlığa zararlı bir ortamın oluşmasına neden olur.

Bütün gazlar yeterince sıkıştırılır ya da soğutulursa, yoğunlaşarak sıvı ya da katı hâle dönüşür. Yani, yeterli bir sıkıştırma ya da soğutmayla moleküllerin birbirine tutunabilecek kadar yaklaşmaları ve hızlarının azalması sağlanabilir.

Yoğunlaşma

için 84 yorum yapılmış
  1. Anonim diyor ki:

    bence fazla bilgi yok

  2. elif diyor ki:

    benim adım elif daha kısa olabilirdi.ve daha çok olabilirdi

  3. carly aisha diyor ki:

    bencede pek bilgi yok ve biraz uzun 4. sınıf öğrencisi için biraz uzun o yüzden bende hepsini yazmadım yoğunlaşma buharlaşmanın tam tersidir orasına kadar yazdım ama onuda yazdım :))))) ve holıwood a gidin müthiş biryer ben orada yaşıyorum o yüzden abd liyim (amerika birleşik devletleri) yani

  4. yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy diyor ki:

    bence bunun anlamını küçük yaştaki kimse bimedigi için miliyetim bakanı buraya yoğuşmanın anlamını koymuştur :) :) :) :) :) :)
    inglandı:
    years
    faerde is ena ledres the fecaster goldet estre vecen

  5. ghyj diyor ki:

    uzun olduğu için bende katı hale dönüşmesi ne kadar yazdım

  6. zeynep kurt 5/a diyor ki:

    bence çoooook güzel ama biraz uzun uzun olmasının sebebide ayrıntılı açıklaması 5. sınıf için güzle bir bilgi var bende hepsini yazmadınm çünkü az yer vardı kitabımda onda ama güzel bir site biz hep ödevlere yada kelimelere arkadaşımla hep burdan bakarız:)):)):

  7. hayret diyor ki:

    ya da çok kullanılmış

  8. carlos diyor ki:

    ne kadar uzun yaaa kısası yokmuydu lannn :)

  9. :D diyor ki:

    çook uzunn…kısaltın birazz….:*

  10. AZRA diyor ki:

    ben biraz uzunum ama çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzelim

  11. crzy bilgi diyor ki:

    arkadaslar bencede cokkkk uzun kısaltmalılar (: ((((((: !!!!!!!

  12. fhjksdg diyor ki:

    biraz daha kısa lazım

  13. bilinmiyor diyor ki:

    benim sınavım var bu kadarda yeter çok teşekkür ederim

  14. nurdan diyor ki:

    bumu uzun :S :S bu ne ya performans ödevim var ve bu çok kısa abi ya 4.sınıf içinde çok kısa puuff :S

  15. Anonim diyor ki:

    Resim yok mu?

  16. aysel diyor ki:

    arkadaşlar yoğuşma sıvı maddenin soğuk tabakayla karşılaşmasına denir.d

  17. elif tanas diyor ki:

    hiç güzel yazmamışsın kardeş bu

  18. mert taş diyor ki:

    ben 5 e gidiyom, örnekte verebilirdiniz,verseydiniz daha güzel olurdu

  19. mert taş diyor ki:

    yoğuşma:sıvı bir madenin ısı alarak gaz haline dönmesidir.

  20. ilayda diyor ki:

    bence çok güzel olmuş

  21. ilayda diyor ki:

    daha kısa olabilirdi

  22. ilayda diyor ki:

    ben 6ya gidiyorum ince ayrıntı olabilirdi

  23. Anonim diyor ki:

    biraz kısa :D

  24. yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy diyor ki:

    bence kısa

  25. By_HaNzÆle diyor ki:

    anomine katılıyorum bence çok kısa

  26. cicikız diyor ki:

    Bence yazı daha uzun ve güzel olabilirdi.

  27. ben diyor ki:

    kısa ve öz

  28. prenses diyor ki:

    daha kısa olsa keske :) zor 10 adet ödevim var:( :( :(

  29. prenses diyor ki:

    braz daha kısa olsaydı nolordu 10tane ödevim var :(:(:):(

  30. kubra diyor ki:

    yaaa ya ben 5e gidiyorum ama yoğuşmanın anlamı hiç bir yerde yok sadece burada var ve çok kısa başka hiç bir yerde yok ne şanssızım yaaa ..(

  31. cici kızz güzel kız diyor ki:

    yaaa kardeşim çokkkk kısa bir şey ben 5e gidiyorum

  32. sinem diyor ki:

    çok güzel olmuş bence:D

  33. dilara diyor ki:

    iyikide kısa çünkü geç oldu uyuyup da yarın okula gidecegimmm…

  34. sanene diyor ki:

    resimli olsaydı daha güzel ve açıklıyıcı olabilirdi ama güzel ama kısa ama çoook iyi dehil

  35. yare diyor ki:

    kısa

  36. ceylancık diyor ki:

    bende 5’e gidiorm bana kısa yeter yaa bu uzun bence :(

  37. ceylancık diyor ki:

    aslında hem fazla bilgi yok hemde çok uzun

  38. fatma diyor ki:

    kısa değil ama :(

  39. sananee diyor ki:

    Bece hiç kısa değilll

  40. batuhan diyor ki:

    yani 5.6 sınıf konuları ben de 5. sınıf

  41. as diyor ki:

    ya kısa olsa olmazmı ki iyi ama

  42. alara diyor ki:

    hiç bişey anlamadım

  43. elif diyor ki:

    süper tam da istediğim gibi

  44. sizene kardeş diyor ki:

    ya ben kısa ve bilgili olması lazımm

  45. Emir Doğukan ARDAHANLI diyor ki:

    UZUNDA OLUR KISADA OLUR AMA EN İYİSİ DERS ÇALIŞMAKTIR.NE DEMİŞLER ÇALIŞAN KAZANIR

  46. abuk subuk bişeyy diyor ki:

    sanane kardeşimm yarısını yaz yeter bn öle yapıomm herkez için geçerli bu soruyu diyenler

  47. ol098m 0*yu8 diyor ki:

    çooook uzun olmuş biraz kısa yazsanız olmaz mıydı*****

  48. xx06 diyor ki:

    5 lere göre çok iyi :)

  49. hatice diyor ki:

    çooooooooooooooooooooooooooooooook uzun hani kısaydı ama

  50. zeynep diyor ki:

    çooooooooooooooooooooooooooooooooooook uzun olmuş

  51. Kübra diyor ki:

    5. sınıfa gidiyorum.Yarın ki FEN sınavım için yarayacağına inanıyorum.

    ANTALYA

    İstanbul’da yaşayan var mı?

  52. ECEM diyor ki:

    DAHA UZUN VE GÜZEL OLABİLİRDİ AMA İYİ

  53. SANANE diyor ki:

    ol098m 0*yu8 kardeşim bunları bulamayanlarda var haline şükret

  54. Anonim diyor ki:

    neden kısa degil

  55. leyla diyor ki:

    neden kısa degil

  56. reis diyor ki:

    kısa dedim ne çooktı

  57. elif nur diyor ki:

    bence harika olmuş süperr bu bilgi çok yardımcı oldu bana ha bu arada o daha uzun olabilirdi diyen arkadaşlar zaten siz googleye yoğuşma hakkında kısa bilgi yazıyorsunuz (kısa bilgi) onun için böyle yorumlar atmayın

  58. erdinç baba 38 diyor ki:

    yaa kısa yazdım çok uzun çıktııı

  59. anonim diyor ki:

    bence güzel olmuş 5.sınıf öğrencisi için çok uygun çooooooooooooooooooooooooooook beğendim kısa ve öz olmuş harikaaaaaaaa

  60. cr7 diyor ki:

    hazla bilgi yok kamiller

  61. cr7 diyorki diyor ki:

    kamillerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr haybiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  62. Anonim diyor ki:

    hic yazamam kopyala yapıstır

  63. medine diyor ki:

    herkesin anlayacağı bir şey değil anlamayanlar hiç açıp bakmasın bile ;) :)

  64. kmbcfuvgyb diyor ki:

    bence çok kısa keşke daha uzun olsaydı

  65. Anonim diyor ki:

    he ya

  66. bıdı bıdı diyor ki:

    bence çok güzel olmuş …… hahahahaha

  67. 5a diyor ki:

    bn 5aya gdyorm ve bu uzun ama kısalttım :)

  68. sahanne diyor ki:

    ewet fazla bilgi yok

  69. sıla göktaş diyor ki:

    bence benim için yeterli teşekkürler

  70. can dutal diyor ki:

    bayıldım bunun sayesinde performans odevimi tamamladım

  71. melek diyor ki:

    iyi çook güzel

  72. selda diyor ki:

    irenç hepsi aynı

  73. Anonim diyor ki:

    çok uzun öf canım çıktı yazarken

  74. Anonim diyor ki:

    Uzun olmus bide adi kisa

  75. şebnem kainat armina diyor ki:

    vikipediden bununu hiç beklemezdim

  76. asrın taş diyor ki:

    teşekkür ederim çok güzel olmuş ama biraz kısamı olmuş?

  77. su diyor ki:

    teşekkür ederim ama biraz kısamı olmuş ?

  78. azra diyor ki:

    beğendim sizi herkese tavsiye ediyorumm :)))

  79. Asya tülay zencir diyor ki:

    okumayı konsantre olmayı bilirseniz bulursunuz birsürü bilgi vae

  80. SOLAM diyor ki:

    Bnce gzl iiii sitedee

  81. SOLAM diyor ki:

    Bence hiç uzun değil çok güzel

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.