Sâlih Amel Nedir Vikipedi

Sponsorlu Bağlantılar


Allahü teâlânın beğendiği iş. (Bkz. Amel-i Sâlih)
İnsanoğlunun, yaptığı sâlih amelleri gözünde büyüterek bir hayli ibâdet yaptığını, ibâdet ve tâat husûsunda durumunun iyi olduğunu düşünerek, günahlarını unutmaktan sakınması gerekir. Çünkü bunda, amellerin onu şımartması ve işlediği günahların azâbı ndan emin olması vardır. Böyle bir durum ise tehlikelidir. (Ahmed bin Âsım Antâkî)




“Sâlih Amel” için 32 cevap               

  1. hiç bi işme yaramadı

  2. ödevime çok yardımcı oldu sağolun

  3. Ben bu siteyi çok begendim.Size gönülden teşekkür ediyorum.Kesin 100 alacam.

  4. bence müthiş tam aradığım yazı süperrrrrrrrrrrroleji

  5. çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel ama az

  6. çok güzel bişi yaaaaaaaaaaaaaa :)

  7. çok güzel bişi :)

  8. çok tşk ödevim çok güzel olduuuuuuuuuuuu

  9. Allah razı olsun yaaa çok iyi anlatılmış :)

  10. teşekkür ederim.
    çok iyi açıklanmış

  11. çeşke birazdaha uzun olsaydı ama yinede saalun mütiş işallah öğretmen aferim kızım der çüz alihis kalimero

  12. buneya yaza yaza ellerim yoruldu çatlıycam yani ama çeşke birazdaha uzun olsaydı ama yinede teşekürler

  13. güzel ama biraz daha uzun olabilirdi çünkü bu performans ödevim ve uzun olması gerek

  14. Baya ayrıntılı ve güzel teşekkürler. :)

  15. yazdık yazmasınada notu bekliyorum sizin dediğiniz gibi ise sevinirim sizin dediğiniz gibi olmassa sizi yalancı sayarım

  16. çok uzun bunu kısa olarak açıklaya bilirdiler ama tşkler

  17. ödev çok güzel olsdu

  18. harika müthiş mükemmel kesin yazılıdan yüz alırım

  19. harika müthiş vw mükemmel bunun sayesinde 100 alabilirim

  20. bence daha açık anlata bilirdi!

  21. o kadar çok ki yazmaktan elim yoruldu ha ha ha

  22. bune ya böle kapsamlı bir cevap yok 100 verdim be

  23. SÜPER KESİN YÜZ ALICAM.HEPİNİZE TEŞŞEKKÜRLER.HEPİNİZE İYİ GECELER

  24. Bence mükemmel ve süper

  25. tam aradığım cevabı buldum 100 üzerinden 100 heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  26. Ödev bitti

  27. Çok İyi Ya

  28. selih barçu he koçm seno selih git sil yür işnemayıdır ediryürgit la

  29. MÜTİŞ FAZLA MÜTİŞ DİYEBİLİRİM ARADIKLARIMI BULDUM ÇOK YARDIMCI OLDU BUNU KİM YAZDIYSA TEŞEKKÜRLER NE KADAR TEŞEKKÜR ETSEM AZDIR GERÇRKTEN MÜTİŞMİŞ TEŞEKKÜR ETSEM AZDIR

  30. naber. hemkötü hem güzel

  31. süperrr,

  32. bnce çok güzeldiii begendim aslında hem okudum hemde yazdım aslında hepinize bunu yazanlara bana çok yardım etip din hocama gözü kara çıkarmayacağınız için çok teşekkür ederim bana çok yardım eettiniz hepinize iyi geceler

Lütfen Sizde Konu Hakkında Yorum Yazın