Azaplar Nedir Vikipedi Kısaca

Azaplar

Sponsorlu Bağlantılar

Osmanlı ordusunda bir asker sınıfı. Osmanlılardan önce de Anadolu beylikleri donanmalarında azap denen askerler bulunuyordu. Osmanlılarda ise donanma ve tersane azaplarından başka; kale muhafızlıklarında kullanılan, hafif süvari olarak savaşlara katılan azaplar da vardı. Azapların evlenmeleri yasaktı.

yorumlar:

31 Yorum Yapılmış!

    beril

    Nis 24, 2014

    arkadaşlar böyle demeyin uğrşmış yani :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

    Cevapla

    arzu

    Nis 16, 2014

    çok güzel ama yetmiyo

    Cevapla

    enes

    May 17, 2013

    banim işime yaradı sağ olun

    Cevapla

    anonim

    Nis 30, 2013

    hadi be ordan bunada bilgimi deysin

    Cevapla

    ENES

    Nis 24, 2013

    SÜPERSİNİZ….

    Cevapla

    miro

    Nis 01, 2013

    görevleri yok

    Cevapla

    murar

    Mar 18, 2013

    güzell

    Cevapla

    es es

    Mar 02, 2013

    çok güzel bir site sağolun

    Cevapla

    sevim

    Şub 18, 2013

    güzel ama biraz daha uzun olsa hocalar da çok memnun olurdu

    Cevapla

    hayal

    Oca 21, 2013

    yeterli degil ama olsun

    Cevapla

    asdfg

    Oca 15, 2013

    eksik bilgi var.

    Cevapla

    derya güler

    Oca 10, 2013

    evet kısa ve öz ama görevleri yok

    Cevapla

    furkan

    Oca 02, 2013

    güzel açıklanmış ellerine sağlık :D

    Cevapla

    Patetes kafa yoooooooooooo

    Oca 01, 2013

    Çok guzel yazmıs ama kısa olmus neden daha uzun yazmadın kı hocalarımız bıze kızmasın moruk duzelt sunu moruk

    Cevapla

    sefa

    Ara 27, 2012

    aradığım bu değildi anma yetebilir

    Cevapla

    anonim

    Ara 27, 2012

    güzel oy es

    Cevapla

    anon

    Ara 27, 2012

    güzelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

    Cevapla

    alev

    Ara 25, 2012

    tam benim aradığım şey

    Cevapla

    erkan

    Ara 25, 2012

    aradığım sey bu deyil ama gzl arkadaşlar

    Cevapla

    ahmet

    Ara 24, 2012

    çok saol

    Cevapla

    berkan

    Ara 20, 2012

    kısa ve öz

    Cevapla

    Absulkadir

    Ara 13, 2012

    abi cok güzelde cok kısa =(

    Cevapla

    doğukan

    Ara 10, 2012

    diğer baktığım yerlerden daha açıklayıcı kısa ve öz …

    Cevapla

    gözde

    Ara 03, 2012

    tam olarak bu değil ama gzl..

    Cevapla

    hacer nur

    Ara 03, 2012

    istediğim gibi ama kısa

    Cevapla

    elvan

    Ara 02, 2012

    bence çok iyi bu vikipedi yolu yolu !!!!!!!!!!!!!

    Cevapla

    ece

    Kas 26, 2012

    iyi tam benim aradığım şekilde

    Cevapla

    emre

    Kas 28, 2011

    güzel kısa ama yine de iyi

    Cevapla

    onur dede

    Kas 23, 2011

    2 sayfayada aynı şey yazımış!

    Cevapla

    hümeyra sevgi

    Oca 25, 2011

    osmanlı ordusu… azaplar kara kuvvetler….

    Cevapla

    Anonim

    Oca 25, 2011

    osmanlı bordusunu azaplar ….. hümeyra sevgi

    Cevapla

yorum yapmak ister misin?